Image Map

maandag 30 mei 2016

Joshua tree national park!

Hi!

Dit weekend ging weer enorm snel! Ik vertelde zaterdag al dat ik toen naar de open dag van de politiepaarden was geweest. Dat was best interessant en leuk! Zondagochtend ging ik naar de kerk en later in de ochtend kwam het oude baasje van Nikita langs om haar weer eens te zien. Dat was erg gezellig! Gistermiddag heb ik vooral veel geleerd. Dat moet nou eenmaal ook gebeuren. Vandaag is weer een normale schooldag. Vanmiddag nog even langs Nikita en vanavond leren en huiswerk maken. Wat gaan de dagen snel! Nog maar een paar weken tot de zomervakantie! Ook al is de meivakantie nog niet zo lang geleden, toch verlang ik weer naar de zomervakantie. Ik ben wel weer klaar met school.... Oeps! Voor nu heb ik voor jullie zoals gewoonlijk weer een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Deze outfit is gefotografeerd in het Joshua tree national park in Californië. Ik vond dit één van de mooiste parken. We hebben hier een hele mooie route gewandeld. Ik voelde me daar echt een deel van de natuur en dat was zo ontzettend mooi en gaaf. Overal Joshua trees, cactussen, rotsen en mooie planten! Deze foto's maakte ik op de camping waar we stonden. We sliepen tussen de Joshua trees in! De outfit is vrij simpel, maar ik houd van de kleurencombinatie. De blouse heeft zo'n aparte kleur! Allemaal mooie items samen gecombineerd vormt altijd een mooie outfit, net zoals deze outfit!
           Blouse - H&M || Shorts - Bershka || Slip-ons, zonnebril - Primark || Armbandjes - Bibiza


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!