Image Map

woensdag 1 juni 2016

Flared pants!

Flared pants!
V.l.n.r.: Zwarte top - H&M || Blauwe top - Vero Moda || Zwarte top met franjes - Mango || Gestreepte top - Topshop || Zwart wit gestreepte pants - Mango || Blauw wit gestreepte pants - Zara || Bohemian pants - Boohoo || Bruine pants - River Island || Alle schoenen zijn van H&M 

Hi!

De afgelopen dagen waren zoals gewoonlijk lekker druk, maar toch ook best gezellig. Het was heerlijk weer, maandag ging ik naar Nikita, gisteravond heb ik lekker gewerkt en vandaag is gewoon een fijne dag! Vanmiddag ga ik ook nog even naar Nikita en vanavond ga ik veel leren. Donderdag is een gewone donderdag en moet ik 's avonds werken. Vrijdagmiddag ga ik ook werken. Dinsdagavond en donderdagavond werk ik altijd, maar vrijdagmiddag werk ik extra. Dit weekend ga ik naar de EO-Jongerendag en zondag ga ik alleen maar leren en huiswerk maken! Een drukke, maar wel een hele leuke week! Voor nu wil ik graag met jullie een fashiontrend bespreken, lees gauw verder!

De fashiontrend die ik graag wil bespreken met jullie is de flared pants. De flared pants zie je steeds meer. In bijna alle winkels of webshops zie je ze wel. Ze zijn nu hipper dan ooit. Flared pants zijn wijdvallende pantalons. In de zomer zijn ze erg fijn om te dragen, omdat ze lekker luchtig en comfortabel zijn. De flared pants zijn goed te combineren met croptops en een paar leuke sandaaltjes. Die combinatie zie je vaak voorkomen en ik snap goed waarom! De combinatie is gewoon heel erg leuk! Om jullie te laten zien hoe leuk die combinatie is heb ik vier outfits met flared pants voor jullie samengesteld. De eerste en tweede flared pants zijn beide gestreept en daarom koos ik ervoor om die te combineren met een simpele basic top. De derde outfit is meer een festival outfit. Die outfit is helemaal in de bohemian stijl! De laatste flared pants zijn een kleur, waardoor ik die combineerde met een geprinte top. Zelf vind ik de flared pants erg leuk en staat zo'n pantalon op mijn wishlist!

Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Vind ze echt super leuk, heb er laatst twee aangeschaft! love it (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!