Image Map

zaterdag 11 juni 2016

Wishlist summer 2016!

Wishlist summer 2016!
V.l.n.r.: Jurkje - H&M || Overall dress - H&M || Jack - Choies || Playsuit - Topshop || Lichte zonnebril - Forever 21 || Ronde zonnebril - Forever 21 || Gladiatior sandals - H&M || Denim skirt - Mango

Hi!

De schoolweek is weer achter de rug! Gelukkig, want deze schoolweek was super druk! Ik had elke avond een afspraak en moest veel doen voor school. Allemaal presentaties en een tentamen... Nu heb ik lekker weekend! Vanochtend ging ik naar Nikita en nu ben ik net klaar met leren. Zo komt de familie en onze vrienden, want vanavond vieren we de verjaardag van mijn vader en zusje. Zij waren namelijk tijdens onze vakantie in Amerika jarig. Vanavond gaan we met z'n allen barbecueën en vieren we de verjaardagen alsnog! Morgen ga ik voor school aan de slag, want over twee weken begint mijn laatste tentamenweek! Oeh, spannend! Voor nu wil ik jullie iets vertellen over mijn wishlist voor de zomer!

Nu ik alle zomercollecties in alle winkels zie liggen, begint het bij mij een beetje te kriebelen. Allemaal leuke items! Alles is zo leuk en het meeste past goed bij mijn stijl. Ik heb de laatste tijd al veel op verschillende webshops gekeken en heb aan de hand van veel items mijn wishlist voor dit seizoen op een rijtje gezet. Mijn wishlist kun je hierboven zien. Allereerst wil ik graag een nieuw zomerjurkje. Ik heb er nu twee, maar ik zou er graag nog eentje willen. Ook kwam ik deze gave overall dress tegen! Die vind ik ook wel heel erg leuk! Wat ook hoog op mijn wishlist staat is een item met patches! Vooral in combinatie met deze legergroene kleur! Ik vind het zo gaaf en ik hoop ook zo'n item in mijn bezit te hebben! Ook de denim skirt heeft patches! Is 'ie niet prachtig?! Verder zou ik graag een leuke playsuit, een mooie zonnebril en gladiator sandals willen hebben! Misschien moet ik binnenkort toch maar een keertje gaan shoppen! (;

Wat staat op jullie wishlist voor deze zomer?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!