Image Map

maandag 13 juni 2016

Blue flower cardigan!

Hi!

Dit weekend ging snel voorbij! Zaterdagochtend ging ik naar Nikita, 's middags leerde ik en 's avonds organiseerden mijn ouders een barbecue om de verjaardagen van mijn vader en zusje te vieren. Veel familie en vrienden waren er die avond en het was hartstikke gezellig! Gisteren heb ik veel geleerd en wat blogposts geschreven. Dat was mijn weekend alweer. Vandaag is mijn schooldag weer begonnen. Deze week is het wat rustiger qua afspraken, maar ik moet wel heel veel doen voor school. Nog drie weken bikkelen en dan heb ik vakantie! Wat kijk ik daar naar uit! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een blauwe cardigan. Deze cardigan is van mijn moeder geweest, maar zij droeg hem niet meer. Ik vond hem best leuk, dus nu heb ik hem. De stof is dun, waardoor je hem nu goed kunt dragen met dit weer. De print vind ik heel erg leuk en door de cardigan te tailleren met een riempje wordt de outfit nog leuker. Verder heb ik de outfit vrij simpel gehouden. Een leuke casual outfit!
Cardigan - Didi || Top - Hema || Jeans, riempje - H&M || Sandals - Scapino || Horloge - Ikki || Kettinkje - Primark || Armbandje - Markt in Amerika


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!