Image Map

maandag 25 juli 2016

Flowers!

Hi!

Dit weekend was druk, maar ook rustig. Dat kwam omdat ik zaterdag moest werken. Ik werkte bijna de hele dag en dat was gezellig, maar ook wel druk! Zaterdagavond had ik nog een buurtbarbecue, wat wederom gezellig was! Gisteren ging ik 's ochtends naar Nikita en 's middags had ik tijd om te bloggen en om gewoon rustig aan te doen. Heerlijk! Het weer was erg mooi dit weekend, dus dat scheelde! Vandaag gaan we een dagje weg. We gaan naar een nicht van mijn moeder in Groningen, wat we gaan combineren met een bezoekje aan Divoza en Epplejack! Twee grote winkels met veel paardenspullen. Altijd leuk om even rond te kijken! Verder moet ik vanavond werken, net zoals de aankomende dagen! Voor nu heb ik voor jullie een zomerse outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! Tijdens de heerlijke warme dagen van de afgelopen tijd draag ik het liefst luchtige tops en rokjes! Ik vind het het meest comfortabel zitten tijdens het warme weer! In deze outfit draag ik mijn pencilskirt. Deze skirt hebben jullie al vaker op mijn blog voorbij zien komen, maar ik draag hem gewoon erg vaak! Hij is zo makkelijk en leuk te combineren en zit ook nog eens comfortabel! Wat wil je nog meer! Verder draag ik in deze outfit mijn croptop met bloemetjesprint! Een leuk zomers item!
Top, kettinkje - Forever 21 || Pencilskirt - Only || Sandaaltjes - Scapino || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!