Image Map

zaterdag 23 juli 2016

Mijn beugel is eruit, het resultaat!

Hi!

Gisteren mocht mijn beugel eruit! Wat was ik blij toen ik te horen kreeg dat hij er eindelijk uit mocht! Na drie en een half jaar, 6 kaakingrepen en veel pijn was ik er wel klaar mee! Ik had een heel erg lastig gebit. Toen ik mijn beugel kreeg had ik nog melkhoektanden en de volwassen hoektanden kwamen niet vanzelf. Daarom moesten die worden vrijgelegd door een kaakchirurg. Vanaf toen werden om de twee weken mijn hoektanden aangetrokken. Mijn linkerhoektand kwam snel, maar de rechter deed er heel erg lang over. Om het sneller te laten gaan moesten mijn hoektanden nog vaker worden vrijgelegd door de kaakchirurg. Het heeft een hele tijd geduurd voordat mijn hoektanden kwamen, maar toen ze er uiteindelijk waren ging het snel! Alles werd rechtgezet, spleetjes werden weggewerkt en toen was het zover, hij mocht er eindelijk uit! Het was een lastig traject mijn beugel, maar het is het allemaal waard! Ik ben heel erg blij met het resultaat, ik blijf maar lachen! Ondanks het vervelende traject hebben de orthodontist en de assistente altijd veel vertrouwen gehad in mijn gebit. Dat was heel erg fijn, want hierdoor hield ik hoop op een mooi gebit! Ben je benieuwd naar het resultaat? Kijk dan gauw verder!


Wat vinden jullie van het resultaat?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!