Image Map

zaterdag 30 juli 2016

Inspiration outfits!

Inspiration outfits, summer!
Outfit 1: Top, hoed, zonnebril - H&M || Pantalon - Mango || Schoenen - Forever 21 || Tas - Shein.com || Horloge - Topshop
Outfit 2: Horloge, jeans - Topshop || Top - H&M || Sneakers - Converse || Cap, tas - Boohoo 

Hi!

Vanaf vandaag heb ik dan echt vakantie, want de aankomende twee weken hoef ik namelijk niet te werken! Heerlijk! De afgelopen twee weken heb ik veel gewerkt, maar dat vond ik eigenlijk helemaal niet erg. Ik vind werken altijd gezellig en daardoor vind ik het niet vervelend om naar m'n werk te gaan! Deze week heb ik dus ook niet veel anders gedaan dan werken. Dit weekend heb ik, op een verjaardag na, niets gepland. Ik ga vandaag naar Nikita en ik moet mijn kamer opruimen. Niet dat m'n kamer een rotzooi is, maar eens in de zoveel tijd alles goed uitzoeken kan geen kwaad!
Voor nu heb ik voor jullie twee outfits samengesteld met daarin een aantal leuke trends van dit seizoen verwerkt! Lees gauw verder om meer te weten te komen over deze trends!

Hoewel in de meeste winkels er volop sale is en de herfst collectie al in aantocht is heb ik toch nog twee hele leuke zomerse outfits met trends van dit seizoen voor jullie samengesteld! In de eerste outfit combineerde ik een mooie gestreepte pantalon met een simpele croptop. De pantalons kom je overal tegen. Deze trend zie je niet alleen in de zomer, maar ook in de herfst. Zelf vind ik het een heel mooi item, die je op veel verschillende manieren kunt combineren. Omdat de pantalon en de croptop samen vooral zwart wit is, heb ik bruin gekleurde accessoires toegevoegd. Zo maak je de outfit iets kleurrijker! De tweede outfit is veel stoerder en meer casual! Een stoere jeans gecombineerd met een simpele top. Een cap, pet, heb ik toegevoegd om de outfit een stoere touch te geven. Dit is een trend die je steeds meer ziet. Niet alleen dit seizoen, maar ook komende seizoenen. Het is een leuk item om je outfit stoerder naar voren te laten komen.

Dit waren de twee inspiratie outfits die ik voor jullie heb samengesteld.
Zelf vind ik de eerste outfit het leukst!
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!