Image Map

maandag 18 juli 2016

Indiana university!

Hi!

Dit weekend was lekker relaxed! Ik ben dit weekend naar Nikita geweest, heb zaterdagavond gewerkt en verder heb ik genoten van het heerlijke weer! Komt de Nederlandse zomer dan toch echt!? Aankomende week ga ik veel werken, maar heb ik ook tijd om leuke dingen te doen! Een goede combinatie. Deze twee aankomende weken ga ik vooral veel werken. De derde en vierde week van de vakantie heb ik vrij. Ik ga alleen een weekendje naar Callantsoog. Dit jaar gaan we niet op vakantie, omdat we in de meivakantie al naar Amerika zijn geweest en door privéomstandigheden. Nou ja, ik vind het niet heel erg! In Amerika heb ik al een hele gave vakantie gehad! Een voordeel van thuis blijven is dat je veel tijd hebt voor van alles. Zo ook voor het maken van outfitfoto's! Vorig weekend ging ik samen met mijn zusje outfitfoto's maken. Ben je benieuwd naar de outfit van vandaag? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een nieuwe top. Deze top kreeg ik van mijn vader. Hij was namelijk twee weken naar Indiana, USA, geweest voor zijn werk en daarom nam hij voor mij en mijn zusjes allemaal een shirt mee. Een typisch Amerikaans oversized shirt, maar ik vind hem wel stoer! Verder draag ik in deze outfit mijn favoriete jeans van de H&M en mijn nieuwe schoenen. Ze zijn zo mooi! Een stoere maar casual outfit!
T-shirt - Uit Indiana || Jeans - H&M || Creepers - Shoelala || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Zonnebril - Primark 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!