Image Map

woensdag 20 juli 2016

Eén kimono, drie outfits!

Hi!

De afgelopen dagen heb ik het heel rustig aan gedaan. Maandag moest ik naar de orthodontist en kreeg ik goed nieuws! Mijn beugel mag eruit! Wat ben ik blij, want ik heb mijn beugel al een hele tijd! Binnenkort zullen jullie het resultaat zien! Verder ging ik gisteren naar Nikita, heb ik een eind gefietst samen met mijn oma en heb ik gewerkt! Heerlijke dagen! Vandaag doe ik het ook lekker rustig aan en vanavond gaan we barbecueën! Perfect met dit weer! De aankomende dagen ga ik veel werken! Ik heb er zin in! Voor nu heb voor jullie een nieuwe blogpost. In deze blogpost laat ik jullie drie verschillende outfits zien met één kimono. Ben je benieuwd naar de outfits? Kijk dan gauw verder!

Top (omgevouwen tot croptop) - Hema || Pencilskirt - Only || Kimono - H&M || Sandaaltjes - Scapino || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Armbandje - Onbekend
In de eerste outfit kun je goed de kimono zien die ik in alle drie de outfits heb gebruikt. De eerste outfit is simpel en een beetje chic. In deze outfit draag ik mijn pencilskirt gecombineerd met een zwarte top, de kimono en een paar sandaaltjes. Met een paar items kun je al een hele leuke outfit creëren!
Spijkerjasje - Esprit || Top - Hema || Kimono - H&M || Shorts - Bershka || Kettinkje - Forever 21 || Slip-ons - Primark || Horloge - Ikki
In de tweede outfit draag ik de kimono onder mijn spijkerjasje. Door de kimono over de kanten van het jasje te slaan creëer je een leuk effect! Verder draag ik in deze outfit mijn favoriete shorts en leuke slip-ons. Een casual outfit, maar met een leuk en vrolijk effect door de kimono!
Top - Hema || Kimono - H&M || Denim skirt - Vero Moda || Creepers - Shoelala || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Armbandje - Onbekend
De laatste outfit is in de seventies style! In deze outfit draag ik mijn denim skirt en heb ik in de kimono een knoop gelegd. Dit zorgt voor een hele andere invulling van de kimono. Verder draag ik mijn nieuwe creepers, om de outfit iets stoerder te maken! Zelf vind ik deze outfit heel erg leuk, vooral door de knoop in de kimono!

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!