Image Map

maandag 1 augustus 2016

Blue

Hi!

Zoals ik zaterdag al vertelde was dit weekend vrij rustig. Ik beleef de laatste tijd niet heel veel. Eigenlijk zijn bijna al m'n vriendinnen op vakantie en is er hier niet veel te beleven... Toch ben ik lekker thuis bezig. Ik ben bezig met het opruimen van mijn kamer, lees weer eens een boek en ga veel naar Nikita. Ook niet verkeerd! Gisterochtend hebben we de vouwwagen weer eens opgezet. Wij hebben een hele oude vouwwagen, van meer dan 30 jaar oud, geheel in retro oranje stijl! Haha! Over anderhalve week gaan we een lang weekend naar Callantsoog om te kamperen, daarom moest de vouwwagen even worden opgezet om te kijken of hij nog heel was! Vroeger toen ik klein was gingen we altijd met de vouwwagen op vakantie, maar de laatste jaren niet meer. Gelukkig was hij nog zo goed als heel, dus kunnen we gaan kamperen! Ik ben benieuwd!
Voor nu heb ik een simpele, maar leuke outfit voor jullie! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! De blouse die ik draag kocht ik in Amerika. Ik heb hem in een shoplog van Amerika, die je hier kunt bekijken, aan jullie laten zien, maar nog nooit in een outfitpost! Vandaag dus de eerste outfit op mijn blog met deze blouse. De outfit is vrij simpel, maar wel leuk. Ik draag ook mijn blauwe Nikes, die ik ook in Amerika kocht. Ze zitten echt heel erg lekker! Je kunt echt merken dat de zool heel erg dik en goed is! Verder voegde ik een paar accessoires aan de outfit toe. Een simpele, maar fijne outfit!
Blouse, kettinkje - Forever 21 || Jeans - H&M || Sneakers - Nike || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!