Image Map

maandag 29 augustus 2016

Back to school 2016!

Hi!

Mijn vakantie zit erop! Hoewel ik vandaag nog vrij ben, is de vakantie nu officieel voorbij... Wat heb ik een heerlijke vakantie gehad. Ik had me ingesteld op 6 weken thuis zijn, veel werken en verhuisdozen inpakken! Dat is ook gebeurt, maar uiteindelijk ben ik er toch nog even tussenuit geweest en zijn we een weekend naar Callantsoog geweest! Een kleine mini-vakantie, maar wel heel erg leuk! Ik ben in deze vakantie aan heel veel dingen toegekomen die ik al heel lang wilde doen, maar het echte vakantiegevoel van echt 'niets' doen en lekker relaxen ontbrak wel een beetje. Helemaal niet erg, want ik had me er op ingesteld en ik weet wat voor leuks er gaat komen! Ik heb zoveel zin in de verhuizing! Het duurt nu echt niet lang meer, nog maar een maandje! Ons huis begint steeds leger te raken, wat ook wel een beetje gek is, maar ook leuk! Yeah right! 
Voor nu heb ik mijn 'back to school' outfit voor jullie! Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe denim dress! Samen met mijn moeder en zusje ging ik afgelopen vrijdag shoppen. We kochten voornamelijk dingen voor in ons nieuwe huis, maar kwamen ook langs een paar leuke kledingwinkels. De jurk vind ik heel erg gaaf! Denim dresses zie je de laatste tijd heel erg veel! Het is een grote trend voor dit seizoen, maar ook voor komend seizoen! Verder draag ik mijn creepers! Ze lopen verrassend goed en staan heel erg leuk!
Denim dress - C&A || Creepers - Shoelala, Albert Cuypmarkt || Stoffen tasje - Outfitters nation || Kettinkje - Onbekend || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!