Image Map

maandag 19 september 2016

Miami denim!

Hi!

De laatste week in mijn oude vertrouwde huis is ingegaan! Ik blijf maar zeggen dat het best raar is, maar het is gewoon echt zo! Mijn vertrouwde plekje ga ik verlaten voor een heel nieuw avontuur! Ik heb zoveel zin om naar de boerderij te verhuizen, maar het blijft gek om dit huis achter te laten! Dit weekend stond in het teken van de verhuizing. Ik heb weer een aantal dozen ingepakt, we zijn naar de stort geweest om de laatste spullen weg te brengen en hebben verschillende meubels uit elkaar gehaald. Het huis ziet er nu heel ongezellig uit! Verder heb ik dit weekend outfitfoto's gemaakt en een aantal blogs geschreven! Toch nog even kunnen ontspannen in dit drukke weekend! Deze schoolweek is wederom een normale schoolweek. Voor nu heb ik voor jullie een hele leuke outfit! Ben je nieuwsgierig naar deze outfit? Kijk dan gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn denim dress open! Ik postte eerder al een outfit met deze denim dress/blouse, maar toen droeg ik hem als jurkje en nu als een blouse. Verder draag ik in deze outfit mijn favoriete pencil skirt en een simpele croptop. Om de outfit wat sportiever te maken heb ik mijn Nikes toegevoegd. Die geven de outfit al snel een sportieve look! Een sportieve, maar stijlvolle outfit!
Denim dress/blouse - C&A || Top - H&M || Pencil skirt - Only || Sneakers - Nike || Horloge - Ikki || Kettinkje - Primark 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!