Image Map

zaterdag 15 oktober 2016

Verhuisd #verhuizenmetMaud

Hi!

Deze schoolweek was erg druk! Ik had drie tentamens en daarvoor moest ik erg veel leren! Gelukkig zijn ze nu allemaal achter de rug en heb ik nu herfstvakantie! Heerlijk! De eerste schoolweken van dit schooljaar zijn voorbij gevlogen. Deze vakantie ga ik veel doen in ons nieuwe huis. Nog meer dozen uitpakken, want daar heb ik nauwelijks tijd voor gehad! Ook ga ik waarschijnlijk een dagje shoppen! Daar heb ik echt ontzettend veel zin in, want ik wil mijn herfst/winter garderobe wel aanvullen met een paar mooie items! Nu heb ik de vierde blogpost van de serie #verhuizenmetMaud voor jullie.

De suikerbieten staan nog op het land om ons heen! 
30 september kregen we de sleutel van ons nieuwe huis en sindsdien is er heel veel gebeurt. Binnen een week moesten we alle hoognodige dingen aanpassen. Zo isoleerden we de plafonds in mijn zusjes kamer en die van mij, hebben we vele wandjes geverfd en is er laminaat gelegd! Nu is het zo goed als af en kan het inrichten beginnen! Mijn meubels staan, maar lampen en schilderijtjes moeten nog worden opgehangen! Gelukkig heb ik daar nu alle tijd voor! Ik woon hier nu anderhalve week en ik geniet er echt van! Het is heerlijk om zo vrij te wonen! Ook hebben we een kitten opgehaald, zoals ik eerder al vertelde! Hij heet Sjors en is heel erg grappig en knuffelig!
Dit is Sjors! 

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!