Image Map

zaterdag 3 december 2016

Waarom december mijn favoriete maand is!

Hi!

De schoolweek is weer achter de rug! Deze schoolweek leek heel veel op de voorgaande weken. Huiswerk, samenvatten en heel veel leren. Tja, het houdt nooit op! Toch was deze schoolweek erg leuk! Gisteren speelde ik zwarte piet op mijn oude basisschool! Wat was het weer leuk! Ik speelde voor het vijfde jaar op rij zwarte piet en het verveelt gewoon niet. Het is zo leuk om de kinderen zo enthousiast te zien. Dansend op het schoolplein, koprollend door de klas, het kan de kinderen niet gek genoeg gaan! Geweldig! Vandaag is ook een hele leuke dag, want vandaag komt Nikita voor altijd bij ons wonen. Haar eerste nachtje in haar nieuwe stal op onze boerderij is echt aangebroken! Wat is het toch fijn om haar nu vanuit ons huis te zien staan in haar stal! Heerlijk! Ook gaan we vanavond sinterklaas vieren met de familie. Altijd hartstikke gezellig! Een leuke dag staat dus op het programma! Voor nu wil ik het met jullie hebben over de maand december. December is mijn favoriete maand! Waarom dat zo is vertel ik jullie in deze blogpost! Nieuwsgierig? Lees gauw verder!

December is mijn favoriete  maand! Ook al is het koud en moet je vier lagen kleding dragen om jezelf warm te houden, toch blijft het mijn favoriete maand. Het staat voor mij als een maand met heel veel gezelligheid! Allereerst natuurlijk sinterklaas. Wij vieren dit altijd erg uitgebreid met mijn familie. Er zijn altijd heel veel cadeautjes voor iedereen, we eten gezellig samen en maken er een hele leuke avond van. Ook speel ik dus altijd zwarte piet op mijn oude basisschool en ik geniet daar echt van! Op 22 december ben ik jarig, wat de maand nog leuker maakt. Ik vind het altijd leuk om mijn verjaardag te vieren, want het is wederom heel erg gezellig. Dat is denk ik ook de voornaamste reden waarom deze maand zo leuk is, het is gezellig! Verder heb je natuurlijk kerst. Twee dagen met familie en vrienden, lekker eten en niet te vergeten de mooie versieringen. Ja, daar houd ik van! Ten slotte sluit je het jaar af in december. Samen met vrienden van mijn ouders brengen we altijd de laatste avond van het jaar door. Een avond vol - natuurlijk - gezelligheid! Tja, december is dus mijn favoriete maand! (;

Wat is jullie favoriete maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!