Image Map

maandag 5 december 2016

Cold days

Hi!

Het is maandag. Dat betekent dat er een outfit online staat op mijn blog, maar ook dat de schoolweek weer is begonnen. Nog drie weken tot de kerstvakantie! Wat kijk ik daar naar uit! Het is zo'n leuke vakantie en ik ben echt even toe aan vakantie. De laatste drie weken voor de vakantie zullen heel erg druk zijn, maar dat heb ik er voor over! Dit weekend was erg leuk. Zaterdag kwamen de paarden eindelijk naar ons huis en vierden we pakjesavond met de familie. Erg leuk! Zondag was een huiswerkdagje en ik heb samen met mijn zusjes, moeder en onze pup Pleun een wandelingetje gemaakt in het bos dichtbij onze boerderij. Leuk om dat ook te ontdekken! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit met mijn favoriete winterse skirt! Kijk gauw verder!
Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete skirt van de winter. De skirt is van een suède stofje en dat vind ik echt passen bij de herfst/winter. Hij zit heel erg lekker en hij is makkelijk te combineren. Dit keer combineerde ik hem met de top die ik kocht in Amerika. De top heeft mooie borduursels op de hals en schouders, wat de top net iets extra's geeft. Verder draag ik weer de laarsjes van mijn moeder. Ze zijn zo leuk en lopen erg lekker! Ook passen ze goed bij deze outfit!
                        Top, skirt, kettinkje - Forever 21 || Laarsjes - Lamica || Horloge - Ikki

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!