Image Map

maandag 9 januari 2017

Red heels!

Hi!

De vakantie is helaas nu echt voorbij! Het gewone leven is weer begonnen en hoe! De tentamens staan voor de deur, dus de komende week moet ik veel leren. Tja, het hoort er nou eenmaal bij. Mijn weekend was heerlijk. Zaterdag was het een koude dag en maakte ik veel huiswerk. Zondag maakte ik ook huiswerk en reed ik op Nikita. Met Nikita gaat alles goed. Ze staat nu alweer een ruime maand bij ons op stal en het is heel erg leuk om haar bij ons thuis te hebben. Ik zie haar thuis nu altijd en dat is heel erg fijn! De rijbak is klaar, dus nu kunnen we ook thuis rijden, dat is helemaal fijn! Gewoon alles bij huis! Heerlijk! Voor nu heb ik voor jullie een outfit voor de rijbak, die toen ik de foto's maakte nog niet helemaal af was! Kijk gauw verder!


Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn favoriete flared jeans. Deze flared jeans zit zo lekker! Echt een hele fijne broek. Ik combineerde de jeans met een gestreept coltruitje. Deze heb ik nog niet zo lang, maar is wel heel erg leuk! Mijn bikerjack is echt een van mijn meest gedragen items in mijn kast. Vooral in de zomer draag ik hem heel erg veel, maar in de winter is 'ie ook leuk! Om de outfit iets extra's te geven draag ik rode laarsjes. Mijn moeder heeft allemaal leuke laarsjes en laten we nou net dezelfde maat hebben! Erg handig, want zo kan ik ze soms even lenen! Een casual en classy outfit!
       Top - Only || Bikerjack - Bershka || Flared jeans - Primark || Boots- Carmens || Horloge - Ikki 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!