Image Map

zaterdag 7 januari 2017

New shoes!

Hi!

De laatste week van mijn kerstvakantie is al weer bijna voorbij. Deze week heb ik nog lekker rustig aan gedaan. Ik moest wel voor school aan de slag, maar ik heb daarnaast ook leuke dingen kunnen doen. Zo reed ik een aantal keer op Nikita in onze eigen bak! Zo leuk! Ook ging ik woensdag een dagje weg met mijn moeder een zusjes. We gingen naar de orchideeƫnhoeve en gingen daarna de stad in om te shoppen! Niet verkeerd! Verder heb ik nog gewerkt! Een fijn weekje. Dit weekend ga ik voor school aan de slag en doe ik het wederom lekker rustig aan. Voor nu wil ik jullie graag mijn nieuwe schoenen laten zien die ik afgelopen woensdag kocht. Nieuwsgierig? Kijk dan gauw verder!

Laarsjes - Ziengs, van het merk Aqashoes
Dit zijn ze dan! Mijn nieuwe schoenen. De laatste tijd droeg ik vaak de laarsjes van mijn moeder. Ik droeg ze ook in aantal outfits, ben je benieuwd naar die laarsjes, klik dan hier. Ondanks dat die laarsjes erg  leuk zijn, was ik op zoek naar een soortgelijk paar. In de meeste winkels is de sale in volle gang en zo ook in de Ziengs, waar ik deze leuke laarsjes kocht. De laarsjes hebben een mooie cognac bruine kleur en zijn van stevig leer. De hak is niet al te hoog en daardoor zijn de laarsjes erg comfortabel. Ook zit de schoen erg stevig en lopen ze echt geweldig! Een paar mooie en tijdloze laarsjes! Een goede toevoeging aan mijn schoenencollectie. Binnenkort zal ik ze combineren in een outfitpost, so stay tuned! 

Wat vinden jullie van mijn nieuwe laarsjes?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!