Image Map

zaterdag 18 maart 2017

New watch!

Hi!

Deze schoolweek was best druk! Woensdag, donderdag en vrijdag had ik toetsdagen. Dat betekende dat ik een aantal tentamens en mijn rekenexamen moest maken! Gelukkig zijn ze nu allemaal achter de rug! Volgende week heb ik nog één tentamen en ik moet wat opdrachten inleveren, maar daarna kan ik het even wat rustiger aan doen qua school. Nu ben ik net klaar met leren en heb ik dus even tijd om een blogpost te schrijven. Vanmiddag ga ik paardrijden en vanavond heb ik een feest van mijn vriendin. Morgen ga ik wederom leren en paardrijden. Even een wat relaxter weekend! Heerlijk! Voor nu heb ik voor jullie en leuk artikel waarin ik mijn nieuwe horloge laat zien. Kijk gauw verder!

Een horloge is echt een van mijn favoriete accessoires. Het is een mooi item en voegt iets extra's toe aan je outfit, maar daarnaast is het ook heel erg functioneel. Ik vind het fijn om altijd te kunnen zien hoe laat het is, dus een horloge is voor mij een must-have item! Het bandje van mijn oude horloge ging afgelopen week kapot. Toen stond ik voor de keus om het bandje te laten maken of om een nieuwe horloge te kopen. Aangezien ik nog een aantal cadeaubonnen had van Kaatje, een heel leuk winkeltje in het centrum bij mij in de buurt, koos  ik ervoor om een nieuwe horloge te kopen. Uiteindelijk is het de horloge van Ikki geworden, die je op de foto kunt zien! De klok is rosé-goud en heeft een mooi leren bandje. Ik vind hem echt heel erg mooi en ik ben er super blij mee! Een mooie aanwinst!
Horloge - Ikki, Kaatje || Armbandje - Hema

Wat vinden jullie van mijn nieuwe horloge?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!