Image Map

maandag 13 maart 2017

Chic on heels!

Hi!

Dat was weer een weekend! Wat gaan weekenden toch altijd snel! Zaterdag vertelde ik al dat ik die dag heb gewerkt, geleerd en dat ik naar de verjaardag van mijn nichtje ging! Het was een gezellige dag! Gisteren heb ik veel geleerd en maakten we een mooie wandeling met Pleun! Met Pleun gaat trouwens alles goed. Ze groeit echt hard en is alweer bijna een half jaar oud! Ook wordt ze steeds iets ondeugender, is ze erg speels en ze houdt veel van knuffelen! Echt een lieve hond!
Deze schoolweek hebben we toetsdagen. Ik heb twee belangrijke tentamens en ik moet examen doen voor rekenen. Een drukke week! Voor nu heb ik voor jullie een leuke en chique outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn zwart-witte blouse. De blouse heb ik al een tijdje, maar hij blijft leuk! Verder draag ik mijn basic pencil skirt. Deze skirt is simpel, maar het is wel een must-have in je kledingkast. Om wat meer kleur in de outfit te brengen draag ik deze rode laarsjes. Ik vind het leuke en makkelijke manier om met accessoires en schoenen je outfit wat meer kleur te geven!
              Top, pencil skirt - Only || Laarsjes - Carmens || Horloge - Ikki || Kettinkje - Forever 21


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!