Image Map

zaterdag 15 april 2017

Sneaker alert 2017!

1. New Balance WL574 || 2. Zign || 3. Nike Air force 1'07 premium || 4. Nike Air force 1'07 premium || 5. Converse Chuck Taylor All Star || 6. Nike Air Max 1 ultra 2.0 || 7. Vans Old Skool || 8. Asics Tiger || 9. Superga Linea up and down            Zalando.nl

Hi!

Deze schoolweek was erg druk! Maandag maakte ik mijn kunstproject af. Dinsdag had ik mijn eerste echte autorijles en moest ik werken. Woensdagavond was de kunstavond en moest ik mijn kunstproject presenteren! Het was erg leuk en ik ben best trots op mijn product! Donderdag had ik een tentamen, moest ik een belangrijke opdracht inleveren en moest ik werken! Gisteren had ik dan eindelijk een dagje rust en dat had ik echt nodig. Ik heb heerlijk op Nikita gereden, veel niks gedaan en aan het einde van de middag heb ik nog even gewerkt. Ik kijk erg uit naar dit weekend! Vanochtend had ik weer autorijles gehad en het ging erg goed! Ik begin het echt leuk te vinden! Verder gaan we dit paasweekend niets bijzonders doen, naast lekker eten. Niet verkeerd! Voor nu heb ik voor jullie negen paar leuke sneakers uitgezocht die perfect zijn voor de lente en zomer! Lees gauw verder!

De sneakers zijn allemaal erg verschillend! Je ziet dat de sneakers van dit seizoen vaak de kleuren wit, zwart en beige zijn. Dit zijn basic kleuren, die je erg gemakkelijk kunt combineren met je outfit. Nike sneakers zijn altijd goed. Ik heb zelf twee paar Nikes en ik ben erg tevreden over deze sneakers. Ze lopen goed en staan erg sportief! De Converse All Stars vind ik erg leuk. Zelf heb ik een paar hoge Converse sneakers in een felblauwe kleur. Leuk zo'n opvallende kleur, maar niet zo gemakkelijk te combineren. Een paar zwarte hoge Converse sneakers staan daarom op mijn wishlist! Ook sneakers met een dikke zool zie je veel dit seizoen. Deze creepers zijn erg stoer en kun je makkelijk combineren in veel verschillende stijlen! Al met al negen paar leuke sneakers!

Zelf vind ik sneakers nummer 2,3,5,7 en 9 heel erg leuk!
Welke sneaker(s) vind jij het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!