Image Map

maandag 22 mei 2017

Sunny Monday!

Hi!

Dit weekend was best fijn! Zaterdag deed ik veel voor school. Ik heb alles goed kunnen bijwerken en ik ben goed voorbereid voor de komende tijd. Zondag reed ik op Nikita, leerde ik nog wat en ging ik naar de verjaardag van mijn nichtje en tante. Vandaag is het heerlijk weer! Ik vind het echt fijn dat het weer iets warmer is. Nu kan ik mijn zomerkleding weer uit de kast trekken! Vanmiddag heb ik wederom gereden op Nikita. Ze deed het erg goed, maar het was wel erg warm! Aankomende schoolweek is kort. Donderdag en vrijdag ben ik vrij, vanwege hemelvaart. Niet verkeerd! Voor nu heb ik voor jullie en leuke outfit. Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn pantalon gecombineerd met mijn Pink Floyd t-shirt. De pantalon is een chic item van zichzelf, maar door hem te combineren met een stoer t-shirt en denimjack, kan je hem ook op een stoere manier stijlen. Verder draag ik mijn vintage schoenen. Ze lopen echt heel erg lekker en dat terwijl ze al twintig jaar oud zijn! Het t-shirt combineerde ik ook laatst in een outfit. Benieuwd naar deze outfit? Klik dan hier.
 Lieve Pleun vindt de camera veel te interessant! Haha! Wat wordt ze toch groot en wat is ze toch lief!
T-shirt - Primark || Denimjack, kettinkje - Forever 21 || Pantalon - Bershka || Sneakers - Fila || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!