Image Map

maandag 29 mei 2017

Tropical days!

Hi!

Wat waren de afgelopen dagen heerlijk! Dit lange weekend was heel erg fijn! Donderdag was het weer al heel erg goed, dus gingen wij met vrienden barbecueën. Heel erg gezellig en lekker! Vrijdag deed ik wat voor school en heb ik gewerkt. Zaterdag moest ik wederom werken en deed ik het lekker rustig aan. Ook was Nikita, onze paard, zaterdag jarig, dus dat hebben we een beetje gevierd! Lees: we kochten een taartje voor onszelf en maakten een speciale maaltijd voor Nikita. Zondag deed ik wat voor school en ging ik samen met mijn vader en zusje karten. Ik deed dit voor het eerst, maar het was best wel leuk! Deze week heb ik een normale schoolweek en staat er niets bijzonders op de planning! Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe zomerse top gecombineerd met een simpele zwarte shorts. De top is luchtig, wat ideaal is met dit weer! De top is off-shoulder wat ik persoonlijk heel erg leuk vind. De top benadrukt je schouders op een mooie manier. Verder draag ik mijn zwarte slip-ons. Ik heb ze nu al een aantal jaren, maar blijven heel erg fijn om te dragen in de zomer.
Oja, dat er een vlek op de foto's zit kwam ik pas bij het schrijven van deze blogpost achter... Beetje jammer, maar we moeten het er maar mee doen!
 Top, zonnebril - H&M || Shorts - Bershka || Slip-ons - Primark || Kettinkje - Forever 21 || Horloge - Ikki || Armbandje - Kaatje 

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!