Image Map

vrijdag 21 juli 2017

Hello vacation!

Hi!

Ik heb vakantie!!!! Ja, wat keek ik hier naar uit. De afgelopen week had ik al ongeveer de hele week vrij, maar vanochtend heb ik mijn rapport opgehaald en nu kan ik VWO 5 dan echt afsluiten. Het schooljaar zit er alweer op! Wat gaat de tijd snel. Volgend jaar zit ik in mijn examenjaar, wat ik best wel spannend vind, maar laat ik me daar nu nog  maar niet zo druk over maken. Eerst mag ik genieten van zes weken zonder school! Komende week gaan we met ons gezin allemaal dagjes uit. We gaan dit jaar niet met z'n allen op vakantie, alleen ik ga op vakantie. Verder ga ik de komende weken veel werken en vooral niet te vergeten! Mijn vakantie in Canada komt steeds dichterbij! Oeh, wat heb ik daar zin in!
Voor nu heb ik voor jullie en leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! De foto's zijn gemaakt op een autoweg, waar ik altijd langs rijd wanneer ik naar school ga. Nu is deze weg afgesloten vanwege wegwerkzaamheden en daarom stopten mijn zusje en ik gauw om even wat foto's te maken! In deze outfit draag ik mijn gestreepte pantalon gecombineerd met een simpele basic zwarte chiffon top. De outfit is vrij simpel en casual, maar ook sportief door de sneakers die ik toevoegde aan deze outfit! Ik vind het leuk om te spelen met verschillende stijlen, want dat geeft de outfit net iets extra's!
   Top - Forever 21 || Pantalon - Only || Sneakers - Nike || Horloge - Ikki || Kettinkje - Onbekend


Wat vinden jullie van deze outfit?
Gaan jullie nog op vakantie?
Liefs, Maud

1 opmerking:

  1. Wat een leuke outfit, je kettinkje is zo leuk! En jaaa vakantie, zo heerlijk! Heel veel plezier in Canada!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!