Image Map

zaterdag 15 juli 2017

Blog update!

Hi!

De afgelopen weken zijn erg druk geweest. Ik was vooral heel erg druk met het leren voor mijn tentamens. Gelukkig zijn die nu achter de rug en heb ik vakantie! Volgende week moet ik alleen nog mijn boeken inleveren en mijn rapport ophalen, maar ik kan nu al genieten van mijn vrije dagen. Verder hadden wij de afgelopen twee weken twee logees. Twee Roemeense meisjes waren bij ons op bezoek. We hebben twee geweldige weken gehad! Het was zo'n bijzondere en mooie ervaring. Vanochtend hebben we afscheid van de meisjes genomen en dat was best wel moeilijk! Het is echt weer even wennen, nu ze niet meer hier zijn. Ik hoop ze ooit nog een keer te kunnen zien!
Voor nu  heb ik voor jullie een korte update wat betreft mijn blog! Lees gauw verder!

Ik blog alweer vier jaar en ik heb dit altijd met heel veel plezier gedaan! Nog steeds vind ik het heel erg leuk om outfitfoto's te maken en blogposts voor te bereiden. Toch wil ik mijn blog iets anders aanpakken. Nu post ik elke maandag een outfit en verder probeer ik zaterdag een ander soort blogpost gerelateerd aan fashion of lifestyle te posten. Ik merk dat ik me vaker verplicht ga voelen om iets te posten en dat wil ik eigenlijk juist voorkomen. Daarom heb ik besloten om me niet meer vast te houden aan vaste dagen om een blogpost te posten. Ik wil een blogpost online zetten op het moment dat ik dat juist wil. Jullie, mijn lieve lezers, kunnen dus nog steeds leuke blogposts verwachten, maar op gevarieerde tijden en dagen! Binnenkort kunnen jullie ook blogposts verwachten over mijn reis naar Canada! Wat heb ik daar ongelooflijk veel zin in!

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!