Image Map

zondag 27 augustus 2017

Canada 2017, deel 1 - Toronto

Toronto! Enne, zoekplaatje!

Hi!

Ik ben weer terug op Nederlandse bodem! Na een geweldige tijd in Canada, ben ik weer terug in Nederland. Donderdagochtend arriveerde ik 's ochtends vroeg op Schiphol. De dagen daarna voelde ik met echt niet goed, door de jetlag! Ik heb een hele nacht overgeslagen, waardoor ik uiteindelijk meer dan 24 uur wakker was. Niet bepaald een fijn gevoel! Gelukkig ging het daarna snel beter. Dit weekend was best leuk! Zaterdagochtend hielp ik mijn vader met het opruimen van de schuur en 's avonds ging ik naar een groot schuurfeest. Het was heel erg leuk! Vandaag deed ik het rustig aan. Nu heb ik ook tijd om een blogpost te schrijven over mijn eerste dagen in Canada. Nieuwsgierig? Lees dan gauw verder!

Maandagmiddag kwam ik aan in Toronto. Ik werd door mijn vriendin en een kennis van haar van het vliegveld gehaald. We verbleven de eerste drie dagen bij die kennis, een hele aardige vrouw en haar gezin! Ze woont midden in Toronto, dus we konden lopend naar hartje Toronto! Ik heb veel van de stad kunnen zien en ik heb in de eerste drie dagen veel nieuwe mensen mogen ontmoeten. Toronto is een hele mooie stad, met veel groen, maar ook veel hoge gebouwen. De mensen zijn heel erg aardig en er zijn veel mogelijkheden. Zo kun je goed shoppen in de Eaton Centre Mall, maar zijn er ook veel culturele mogelijkheden. Voor nu heb ik voor jullie een aantal foto's van mijn eerste dagen! Kijk gauw verder!
 Chinatown
 Bata shoe museum
 Graffiti ally
 Universiteit van Toronto
 Distillery district

Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!