Image Map

donderdag 31 augustus 2017

Canada 2017, deel 2 - Goderich and Bayfield

Hi!

Mijn laatste vakantieweek is nu echt ingegaan. Hij is zelfs alweer bijna voorbij! Wat gaat de tijd snel! Deze week moet ik best wat uurtjes werken, maar dat is meestal 's avonds, waardoor ik overdag gewoon nog alle tijd heb om leuke dingen te doen. De eerste dagen van de week moest ik nog best wel een beetje bijkomen van mijn jetlag. Ik deed het vooral rustig aan, keek wat series en was lekker thuis. Gisterochtend had ik met een vriendin afgesproken en 's middags ging ik naar een andere vriendin. Iedereen is nu weer thuis van vakantie, dus het bijkletsen is begonnen! Haha! Vandaag ging ik samen met mijn zusjes en moeder nog even naar Elburg, een schattig stadje bij ons in de buurt. Dit weekend ga ik veel werken en moet ik me weer gaan voorbereiden op mijn eerste schooldagen. Tja, het hoort er nou eenmaal bij. Voor nu heb ik voor jullie het tweede deel van mijn blogposts over mijn vakantie naar Canada. Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Na een paar dagen in Toronto te zijn geweest, reden we door naar Goderich. Goderich is een klein stadje gelegen aan 'Huron lake'. Een immens groot meer! In dit kleine stadje woont de vriendin die ik bezocht. Het was leuk om haar familie weer te zien sinds een lange tijd! We kwamen aan het einde van de middag aan en zijn daarna uiteten geweest. De volgende dag gingen we Goderich en omgeving verkennen. Goderich is een heel leuke stadje met een heel mooi strand. Later op de middag gingen we naar Bayfield. Een klein dorpje met kleine schattige winkeltjes. We eindigden de dag weer in Goderich, waar we pizza aten aan het strand! Leuk! Voor nu weer een overload aan foto's!
 's Avonds haalden we een softijsje. Er waren meer dan dertig smaken! Uiteindelijk koos ik voor de smaak 'blueberry'! 
 Het strand van Goderich.
 Vuurtoren van Goderich
Bayfield

Strand van Goderich

Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!