Image Map

zaterdag 2 september 2017

Canada 2017, deel 3 - Crystal falls


Hi!

Het weekend is weer aangebroken! Gisteren en vandaag heb ik veel gewerkt en vanavond moet ik ook nog werken. Helemaal niet erg, nu heb ik er nog genoeg tijd voor, dus dan vooral veel extra werken! Morgen ben ik vrij en ga ik lekker genieten van mijn laatste dagje vakantie, voordat ik weer naar school moet. Nou ja, maandag ben ik ook nog vrij, dus het valt een beetje mee! Zondagavond heeft mijn zusje nog een wedstrijd samen met Nikita en ik ga mee om te helpen! Altijd leuk!
Voor nu heb ik voor jullie het laatste deel van mijn blogsposts over mijn vakantie in Canada. Lees gauw verder!

De laatste dagen in Canada was ik in Crystal falls. Een plaats in het noorden van Ontario. Samen met een aantal mensen die ik heb ontmoet zijn we een weekend naar een cottage geweest. De cottage was gelegen aan een mooi meer, het uitzicht was geweldig! Bij de cottage heb ik heel veel mensen mogen ontmoeten en het was erg gezellig! 's Avonds zaten we uren rond het kampvuur te kletsen. Zaterdag gingen we met een jeep op pad! Met een gangetje van 120 km per uur over modderige zandweggetjes! Ik heb doodsangsten uitgezeten, maar het was zo gaaf! Verder gingen we cliff diven, varen en gingen we op een jetski over het water! Een weekend vol extremen en gezelligheid! Na het weekend gingen we terug naar Goderich. Daar zijn we nog even gebleven en toen was het voor mij tijd om weer naar huis te gaan! Deze vakantie was geweldig! Ik heb heel veel mensen mogen ontmoeten en ik heb veel van mooie plekken van Canada mogen zien. Voor nu de laatste foto's van mijn reis!
 The jeep!
 Dit is poutine. Friet met jus en heel veel kaas. Iets typisch Canadees, wat ik moest proberen, maar ik vond het echt niet lekker! 

Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!