Image Map

maandag 4 september 2017

Back to school!

Hi!

Mijn zomervakantie zit er weer op! De zes weken zijn voorbij gevlogen. Ik heb een geweldige vakantie in Canada achter de rug! Iets waar ik zo naar uit heb gekeken en het is nu al gewoon twee weken geleden... Ah, wat zou ik graag weer terug willen! Het was zo'n mooie tijd! Een mooie herinnering, die ik nooit zal vergeten.
Ook heb ik deze vakantie heel veel gewerkt! Deze zomer had ik twee baantjes tegelijk. Dat was druk, maar ook wel erg leuk! Verder ben ik een paar dagjes weggeweest, maar ben ik ook veel thuis geweest en heb ik lekker rustig aan gedaan! Een fijne zomervakantie!
Nu moet ik weer naar school. Mijn examenjaar staat voor de deur! Spannend! Lees gauw verder voor mijn plannen dit komende schooljaar!

Inderdaad, mijn laatste jaar op het VWO gaat beginnen! Aan de ene kant vind ik het fijn dat dit jaar (hopelijk) mijn laatste jaar is op de middelbare school, maar aan de andere kant kijk ik ook best wel op tegen de examens. Ik ben er ook nog niet uit welke studie ik hierna wil gaan doen. Dat vind ik niet zo fijn. Ik zou graag duidelijkheid willen hebben over wat ik nou wil gaan doen, maar een keuze maken is zo lastig. Ik heb geen idee wat ik precies leuk vind en wat ik graag zou willen doen. Daardoor is het kiezen van een studie erg lastig! Ik heb al veel open dagen bezocht en meeloopdagen gevolgd, maar de komende tijd zal ik dat nog meer gaan doen! Zo hoop ik gauw te weten wat ik wil gaan doen! Dit schooljaar is een spannend jaar, waarin ik veel keuzes moet maken! Ik ben benieuwd waar ik zal staan over een jaar! :)

Gaan jullie ook alweer naar school?
Liefs, Maud

Oja, hoe vinden jullie mijn schoolschriften? Ik heb elk schrift met handlettering gedecoreerd! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!