Image Map

woensdag 13 september 2017

Elburg!

Hi!

We zijn weer halverwege de schoolweek. De afgelopen dagen waren vooral heel erg saai! Afgelopen weekend heb ik eigenlijk ook niet zoveel gedaan. Ik heb een avond gewerkt en verder ben ik voor school aan de slag geweest en heb ik ook veel niks gedaan. Ook niet verkeerd! De afgelopen dagen stonden vooral in het teken van school. Ik ging naar school, maakte huiswerk en dat was het eigenlijk wel. Niet veel bijzonders over te vertellen. Wat wel leuk is om te vertellen dat ik over een paar dagen naar Rome ga, wel met school, maar volgens mij gaat het heel erg leuk worden! Voor een week ben ik met mijn klasgenoten in deze stad! Ik ben benieuwd naar de stad en haar historie!
Voor nu heb ik voor jullie een leuke outfit! Kijk gauw verder!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een aantal nieuwe items! De blouse kocht ik laatst in de sale en ik ben er heel erg blij mee! Hij zit heel erg lekker en de boothals vind ik heel erg chic! Verder draag ik mijn nieuwe schoenen. Ook al een aankoop waar ik ontzettend blij mee ben! Ze lopen zo lekker en ze staan heel erg leuk bij ongeveer elke outfit!
De foto's maakte ik overigens in Elburg, een schattig stadje, waar we in de zomervakantie zijn geweest!
                Blouse - Esprit || Jeans - Only || Sneakers, enkelbandje - H&M || Horloge - Ikki 


Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!