Image Map

vrijdag 8 september 2017

New shoes!

Hi!

Mijn eerste schoolweek zit er weer op! Maandag was ik nog vrij, maar dinsdag moest ik dan echt weer naar school. Ik zit er nu weer middenin, het huiswerk maken is weer begonnen... Ik weet niet hoe vaak ik deze week het woord 'examen' heb gehoord! Elke leraar heeft het er erover en eerlijk gezegd word ik er bijna bang van! Alles wordt nu zo serieus! Gelukkig heb ik al mijn huiswerk al af kunnen maken, waardoor ik dit weekend lekker niet aan school hoef te denken! Dat is fijn!
Voor nu heb ik voor jullie een blogpost over mijn nieuwe schoenen! Nieuwsgierig welk paar ik bestelde? Kijk dan gauw verder!

Sneakers - H&M
Vorig zomer kocht ik deze schoenen. Fijne en simpele sneakers, die pasten bij elke outfit! Ik droeg ze heel erg veel. Daardoor heb ik ze helemaal kapot gelopen en na een schuurfeest, kon ik ze echt niet meer dragen... Daarom besloot ik om op zoek te gaan naar een vervangend paar. Uiteindelijk vond ik dit mooie paar bij de H&M. Ik bestelde ze en wachtte af. Na een snelle levering waren ze er dan en wat zijn ze mooi! Ze lopen echt heerlijk en ze zijn van goede kwaliteit! Deze sneakers zijn mooi, simpel en ook wel een soort van chic! Voor mij de perfecte combinatie!


Wat vinden jullie van mijn nieuwe schoenen?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!