Image Map

maandag 16 september 2013

Shine bright like a star!

Hi!

Ik heb voor de zomervakantie bij de Vero Moda een shirt gekocht. Hij was toen in de aanbieding van 25,- voor 10,-! Die kon ik gewoon niet laten liggen. Hij is van het merk Only. Ik had hem nog nooit aangehad omdat het zo mooi weer was! Maar nu de herfst echt begint :( heb ik hem vandaag voor het eerst aangehad. Het is zo'n leuk shirt en heerlijk warm. Ik heb hem gecombineerd met een gewone spijkerbroek. Het shirt kan bijna op alle broeken, maar ik vond hem wel leuk staan op mijn skinny jeans. Het shirt is nog van de vorige collectie, vandaar dat hij in de sale was.




Hier zie je het shirt in detail! Het zijn allemaal kleine steentjes en kraaltjes die een ster vormen. Vandaar ook de titel van deze blogpost 'Shine bright like a star'!
Shirt - Vero Moda || jeans - H&M || tas - Albert Cuyp || ring - SIX || armbanden - Hema

Wat vinden jullie van mijn nieuwe shirt?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!