Image Map

zaterdag 14 september 2013

How is my life now!

Hi!

Ik dacht laat ik weer even bijpraten! Ik schrijf veel over fashion, maar over mezelf eigenlijk bijna niet. Daarom leek het me leuk om een 'How is my life now' te maken. Ik vertel jullie wat over mijn leven nu!

School
Ik zit nu in het tweede jaar van het atheneum. Ik mocht dit jaar gymnasium doen, maar heb ervoor gekozen om toch gewoon bij atheneum te blijven! Ik heb een super leuke klas met lieve vriendinnen. Buiten school heb ik ook nog wat vrienden en vriendinnen waar ik leuke dingen mee doe! Ik moet elke schooldag 10 km naar school en 10 km naar huis fietsen. In de zomer is dat geen probleem, maar in de winter is het zo koud!
Qua cijfers gaat het goed! Ik ben vorig jaar met hele goede cijfers over gegaan, dus ik hoop dat ik dit jaar ook weer een goed rapport heb!

Sport
Ik hou erg van sporten en bewegen! Vooral buiten. Ik fiets elke schooldag aan school, dus ik doe sowieso veel aan beweging. Meestal loop ik een keer in de week zo'n 4 à 5 km hard. Soms sla ik het over als ik het druk heb, want het is geen verplichting. Ik vind het gewoon leuk om door de natuur te lopen. In de zomer tennis ik 1 keer in de week. Om de 2 weken doe ik mee aan tenniswedstrijden. Vanaf zondag ga ik weer meedoen aan de tenniscompetitie! Al met al heb ik erg veel leuke bezigheden.

Thuis
Als ik thuis ben maak ik meestal mijn huiswerk..... Maar als ik tijd heb voor wat anders dan vind ik het erg leuk om creatief bezig te zijn! Ik maak kaartjes, pimp van alles en maak DIY's. Lezen vind ik ook leuk, als ik maar een leuk boek heb. En natuurlijk niet te vergeten het allerleukste is bloggen! Blogs schrijven en maken vind ik echt mega leuk! Ik probeer altijd nieuwe dingen te verzinnen. Als je nog leuke ideeën hebt zijn die altijd welkom!

Zo, nu weten jullie weer wat meer over mij! Ik hoop dat jullie dit leuk vonden!
Liefs Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!