Image Map

donderdag 5 december 2013

Foaming shower gel!


Hi!

Vandaag was ik zwarte piet op mijn oude basisschool! Het was zo ongelooflijk leuk! Vorig jaar deed ik het ook, maar was ik nog teveel mezelf. Als piet moet je echt een beetje je grenzen verleggen. Vandaag heb ik wel lekker gek gedaan! De kinderen vonden het allemaal erg leuk en ik als 'bling bling piet' ook! Haha!

Maar van al dat schmink word je erg vies! Gelukkig had ik van Sinterklaas een super lekkere shower gel gekregen die ik graag met jullie wil delen!

 Deze gel heb ik gekregen! Hij is van de Hema en heet foaming shower gel, white by nature! De verpakking lijkt op een deodorant fles. 'De shower gel ontspant en verzorgt de huid op milde wijze' staat er op de verpakking!
 Als je spuit krijg een je een soort doorzichtige sliert wat snel hard wordt. Het ziet er een beetje uit als scheerzeep. Het ruikt al wel héél erg lekker!

Als je er water bij doet gaat het schuimen en kun je het gebruiken. Het is erg gemakkelijk te doen. De shower gel ruikt heerlijk! Een soort bloemengeur. Het is gemakkelijk aan te brengen op je huid. Na het douchen merk je dat je een lekkere zachte huid hebt. De geur blijf je ook nog best lang ruiken! Ik ben erg tevreden over dit product en zou het jullie zeker aanraden!

Kennen jullie dit product ook?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!