Image Map

zondag 29 december 2013

New statementnecklace || 3

HI!

Precies een week geleden werd ik 14 en ik zal je zeggen het voelt best goed om 14 te zijn! Haha! Op mijn verjaardag heb ik super leuke cadeautjes gekregen, maar om ze allemaal te laten zien is het wel wat veel.... Ik kan niet alleen de leukste laten zien, want alles is zo leuk! Daarom laat ik alleen de dingetjes zien die het beste bij m'n blog passen! Van mijn nicht kreeg ik een héle mooie statement ketting die ik jullie graag wilde laten zien!



Dit is de ketting! Ik vind hem echt héél erg mooi! De kleur past eigenlijk wel bij bijna elke outfit waardoor het makkelijk te combineren is. Ik vind de details en figuurtjes heel mooi. De ketting maakt je outfits wat liever! Ik weet niet waar de ketting vandaan komt, maar omdat ik hem vaker ga dragen wilde ik jullie hem toch laten zien! Ik ben er erg blij mee!

Wat vinden jullie van de ketting?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!