Image Map

zaterdag 11 januari 2014

Shop the look ||1

Shop the look ||1
Taylor Swift outfit: Top - H&M || Rok - Topshop || Shoes - ninewest.com || Tas - Forever 21
Selena Gomez outfit: Top, shoes & tas - H&M || Short - Pullandbear || Bril - Forever 21

HI!

In 2013 had ik elke maand een 'I'd love to wear today' foto. Dat was erg leuk om te doen, maar in het jaar 2014 wil ik een ander maandelijks project doen. Ik wil graag elke maand een 'Shop the look' outfit voor jullie bij elkaar zoeken. Een 'Shop the look' outfit houdt in dat ik een leuke outfit zoek van twee bekende mensen en de items van die outfits bij elkaar zoek, maar dan voor een goedkopere prijs. Natuurlijk is dan niet alles hetzelfde, maar ik probeer het wel zo goed mogelijk hetzelfde te laten lijken.

Voor vandaag heb ik de eerste twee outfits bij elkaar gezocht. De eerste outfit is van Taylor Swift. De outfit is chic, maar door de gele schoenen toch wat speelser! De rode tas combineert er ook mooi bij. Misschien hadden een paar accessoires de outfit nog meer afgemaakt, maar zo is de outfit wel heel mooi neutraal.

De tweede outfit is van Selena Gomez. Het is een comfy en zomerse outfit. Ook al is het allang geen zomer kan deze outfit met een panty en een cardignan al gauw! De tas was best moeilijk te vinden, maar ik heb toch eentje kunnen vinden die er een beetje op lijkt. Ook in deze outfit hadden een paar accessoires de outfit nog meer afgemaakt.

Het lijkt me leuk om dit elke maand te doen! Laat me alsjeblieft weten of jullie het ook een leuk idee vinden!
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!