Image Map

woensdag 16 april 2014

Flower Power

Flower Power

v. l. n. r. || Top - Forever 21 || Top - H&M || Jurk - New Look || Jurk - Forever 21 || Maxi-dress - New Look || Pants - Vero Moda || Bomberjack - Topshop || Flowerbands - Beide van Forever 21

Hi!

Vandaag deel ik een modetrend van dit seizoen met jullie! Je ziet het overal, de flower trend! Bloemetjes items zie je elk seizoen en elk jaar weer. Alleen dit jaar is het wel extreem, in elke shop heb je wel een paar flower items. Vooral bij Forever 21! Ik merk het ook aan mezelf, toen ik laatst wat bij Forever 21 bestelde, bestelde ik zelf eigenlijk alleen maar flower items. Het ging niet express, maar de flower items zijn gewoon zo leuk, tijdloos en vrolijk! Als ik een flower item aan heb voel ik mezelf bijna een bloemetje! Haha! De flower items hierboven vind ik zelf leuk en lekker vrolijk! De items die je ziet zijn ook allemaal een trend dit jaar, bijvoorbeeld de Bomberjack. Je ziet ze nu overal verschijnen! Of de pants met print, vorig jaar had je deze trend ook en dit jaar gaat die gewoon vrolijk verder! Ook zie je dit jaar weer veel de tops met spagettibandjes! Erg leuk allemaal! Dit was gauw even een trend van dit jaar samengevat! Ik kan er nog wel uren over doorgaan, maar dat doe ik niet! 

Wat vinden jullie van de flower trend?
Liefs, Maud

Flower Power by fashionofmaud featuring a chiffon dress

3 opmerkingen:

  1. Ik vind de trend heel leuk, maar heel snel vind ik het over de top en dat is niet echt mijn ding..

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik houd van de bloemetjestrend<3 Leuk artikel dus, en leuke items!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb je genomineerd voor de Very Inspiring Blogger Award! Klik op deze link om naar het artikel te gaan, waarin staat wat het inhoud! :)
      http://justlydiaslifestyle.blogspot.nl/2014/04/very-inspiring-blogger-award.html

      Verwijderen

Bedankt voor je reactie!