Image Map

maandag 14 april 2014

Outfit! || New coat!

HI!

Na een druk en leuk weekend, moest ik vandaag weer naar school.... Vandaag had ik gelijk een lange en saaie dag. Gelukkig, moet ik deze week 4 dagen naar school. Joh! Heerlijk! Ik heb echt zin in Pasen. Eerste paasdag hebben we een high-tea met de familie! Tweede paasdag gaan we waarschijnlijk gourmetten! Yum!
Voor nu heb ik een voor jullie een outfit! In deze outfit laat ik jullie mijn nieuwe zomerjas zien.
Dit is mijn nieuwe jas! Het is een lange legergroene jas, met (nep) leren details! Ik vind het model heel mooi en het sluit mooi aan op mijn lichaam. Eerst zag ik een blauwe parka, maar die leek heel erg veel op mijn blauwe parka winterjas. Daarom vond ik uiteindelijk deze het leukst! Bij deze jas kocht ik de sjaal die ik om heb! Ik vind het een leuke toevoeging aan mijn jas! En hij is lekker warm! Altijd handig, want ik heb het altijd koud! Haha!
Jas, blouse - Only || Jeans - H&M || Zwarte top - Hema || Sjaal - Vero Moda || Shoes - Timberlands
Ik ben héél erg blij met mijn nieuwe jas! Het is een hele fijne en mooie jas! Ik vind vooral de details en de kleur van de jas heel erg leuk.

Ik ben benieuwd wat jullie van mijn nieuwe jas vinden, laat het me weten in een reactie!
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!