Image Map

zaterdag 19 april 2014

Create it your way tag!



HI!

Gisteren keek ik op Luna haar blog! Ze had een hele leuke tag gedaan. Zij deed de 'create it your way tag'! In deze tag krijg je vragen, waarbij je je fantasie los kan laten gaan! Toen ik de vragen en haar antwoorden las, had ik zelf ook gelijk allemaal ideeën. Daarom leek het me leuk om deze tag ook te doen!

1. Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?
Oeps! Dit is lastig! Er zijn zoveel geuren die ik lekker vind! De meeste geuren die ik lekker vind bestaan al. Ik denk dat ik de geur van appeltaart echt heerlijk vind, alleen bestaat deze geur al! Nou ja, ik weet het anders niet! Haha!

2. Als je een kleur nagellak zou produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Bordeaux rood, met glitters! Ik vind bordeaux rood echt een héle mooie kleur. Maar voor de zomer vind ik denk ik babyblauw ook wel heel mooi en zomers!

3. Als je een beautyproduct zou maken, waar zou het dan voor zijn. 
Uhm, jaa. Dat is nog eens een vraag. De meeste beautyproducten zijn al uitgevonden, dus dat is lastig. Ik denk dat ik iets zou maken om in één keer mijn eyeliner mooi te laten zitten op mijn ooglid! Ik vind eyeliner héél erg mooi, maar ik vind het altijd zo'n gedoe om het mooi en gelijk te krijgen!

4. Als je een boek zou mogen uitgeven, waar zou je dan over schrijven.
Ik denk over fashionbloggen. Ik vind het zelf heel erg leuk, maar echt een boek over, hoe je een goede fashionblogger bent heb je niet. Ik doe zelf ook eigenlijk een beetje dingen, waarvan ik denk dat het leuk is en wat ik leuk vind om te doen. Gelukkig, krijg ik weleens reacties, dat ik het leuk doe en vooral door moet gaan! Dat stimuleert me om door te gaan en ik vind het nog steeds heel erg leuk! Stoppen zou ik nu echt niet doen!

5. Als je een film zou maken, wie zouden daar dan in spelen en waar zou het over gaan?
One Direction! Door hun zou de film al te gek worden denk ik! Haha! Ik denk dat de film over liefde en vertrouwen gaat, zoals in bijna elke leuke meidenfilm!

6. Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik denk dat de winkel er dan lief, maar toch ook een beetje met een stoere touch, uit zal zien. Dat past wel bij mij. Mijn kledingstijl is ook zo! Ik zou dan leuke fashionitems verkopen, met leuke prints en opdrukken. Ook zou ik creatieve decoraties verkopen!

7. Als je een robot zou kunnen maken, wat zou dat dan zijn?
Ik denk met drinkwater! Zodat ik alle mensen op aarde van genoeg drinkwater zou kunnen voorzien! Het is voor ons heel gewoon dat we drinkwater hebben, maar in arme landen niet. Daarom lijkt me dit een geweldige robot!

8. Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor app zou dat dan zijn?
Ik denk een app die voor jou elke dag een leuke outfit kan samenstellen van jouw fashion items in jouw kast! Dat zou ik echt geweldig vinden en heel erg handig!

9. Als je zelf een dier zou mogen eh, fokken, hoe zou het er dan uitzien, waar zou het leven, etc.?
Een lief, schattig en mooi paard! Als ze in mijn achtertuin kan leven en ik elke dag met haar naar school zou kunnen gaan is dat perfect! Haha!

10. Als je een superheld zou zijn, hoe zou je er dan uitzien en welke krachten zou je hebben?
Ik zou dan een blauw pak met een paarse cape en bandana dragen. Verder zou ik willen vliegen en veel mensen kunnen redden!

11. Als je een schoolvak toe zou mogen voegen, wat zou je daar dan leren?
Journalistiek! Je zou dan kunnen leren hoe je verhalen en columns kunt schrijven! Dat is héél erg leuk en ook nog eens goed voor je Nederlands!

12. Als je een ijssmaak zou mogen verzinnen, welke smaak zou dat dan zijn?
Uhm! Dat is lastig! Er zijn al zoveel lekker smaken! Ik denk dat ik dan voor geboortemuisjes-smaak zou kiezen! Haha! Ik eet dat best vaak op brood - ook al is er niemand geboren - en ik vind het zooo lekker!
Ja, als dat zou bestaan! mmm!

13. Als je een drankje zou kunnen creëren, waar zou dat dan naar smaken?
Ananas en kiwi! Dit zijn mijn twee lievelingsfruit! Ik houd sowieso heel erg van fruit, dus elk fruitdrankje vind ik bijna wel lekker! Deze combi lijkt mij perfect!

14. Als je zelf een Emoji zou mogen maken, hou zou die er dan uitzien?
Ik denk een Emoji van mijn eigen pony Nikita! Ik schrijf regelmatig over haar in een tweet of een whatsappje naar een vriendin! Daarom lijkt het me leuk!

15. Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou het er dan uitzien en waar zou het dan staan? 
Ik ben echt verslaafd aan Amsterdam en ik roep al vanaf mijn twaalfde dat ik daar later wil gaan wonen, dus die keuze is snel gemaakt! Al zou ik misschien ook wel in Nieuw-Zeeland willen wonen! Aan zee, met palmbomen en mooie bloemen om me heen! Maar ja, dat is zover van Nederland vandaan.... Mijn inrichting zou heel er licht zijn, met mooie licht kleuren. Mijn meubels zouden een mix van oud en nieuw zijn. En met veel decoraties en dat soort stuff!

Dit waren zo ongeveer al mijn fantasieën! Wat vinden jullie van deze vragen en hebben jullie leuke ideeën?
Als je wilt mag je deze tag overnemen! 
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!