Image Map

maandag 29 september 2014

Outfit! || Yellow is back!

Hi!

Dit weekend heb ik weinig rust gehad en super veel gedaan. Vooral heel veel voor school! Vandaag had ik een Duits repetitie waar ik heel erg goed voor had geleerd, gaat de les niet door... Argh! Ook heb ik dit weekend mijn eerste wedstrijd met Nikita gereden. Ik vond het super spannend, maar uiteindelijk ging het best goed. Ik werd samen met Nikita derde van de negen! Mijn zusje deed ook mee en werd eerste. Ik ben super trots op Nikita! Voor nu heb ik een outfit voor jullie! Kijk mee!

Dit is de outfit! In deze outfit draag ik een leren skaterskirt. Deze skirt kreeg ik van mijn buurmeisje en ik vind hem heel erg leuk. Alleen vond ik het een beetje moeilijk combineren, daarom stelde ik het steeds uit om hiermee een outfit te maken. Laatst wilde ik het dan toch proberen en ik vind het best leuk gelukt! Omdat de rok erg donker is heb ik een leuke knalkleur top er aan toegevoegd. Qua accessoires heb ik de outfit vrij simpel gehouden. Ik wilde de structuur van de skirt goed naar voren laten komen. Volgens mij is dat best goed gelukt!
Top - Noisy may || Skaterskirt - H&M || Shoes - Scapino || Armbanden - Wibra || Oorbellen - Hema


Wat vinden jullie van leren skaterskirts?
Liefs, Maud

3 opmerkingen:

Bedankt voor je reactie!