Image Map

zaterdag 4 oktober 2014

Autumn inspiration!

Autumn inspiration!

Outfit 1: Top, Jeans - H&M || Shoes - Zalando || Horloge, oorbellen - New Look || Ketting, tas - Forever 21
Outfit 2: Top, oorbellen, armbanden - H&M || Broek - Forever 21 || Blazer - Vero Moda || Shoes - Zalando || Horloge - New Look || Tas - Zara

HI!

Vandaag heb ik een heerlijke dag gehad. Ik was al vroeg wakker, doordat ik nogal verkouden ben. Een voordeel van vroeg wakker worden, ik kon alvast mijn huiswerk doen. Ik heb 's ochtends dus even geleerd. Aan het eind van de ochtend moest ik een uurtje een mini-concert geven met mijn brassband. 's Middags ben ik lekker naar Nikita gegaan. Omdat het natuurlijk dierendag was, heb ik haar extra veel vertroeteld! Ze is zo'n lieverdje! En nu ben ik heerlijk even aan het bloggen. Morgen moet ik ook nog even goed leren en verder weer rustig aan doen! Daar is weekend voor toch?! Voor nu heb ik twee herfst outfits, om in de stemming te komen!


Ik heb twee outfits bij elkaar gecombineerd. De eerste outfit is heel erg casual. Een boyfriend jeans gecombineerd met een croptop. Super simpel, maar zo leuk. Door wat leuke accessoires toe te voegen lijkt het of je heel veel hebt moeten doen voor deze outfit, maar eigenlijk valt dat reuze mee! De tweede outfit is erg chic en elegant. De katoenen broeken zijn komend seizoen weer helemaal dé trend! Net zoals joggers! Joggingsbroeken die je gebruikt als chic item in een outfit. De licht roze broek heb ik gecombineerd met een croptop met kol. Daar overheen heb ik een blazer gecombineerd. De blazer heeft dezelfde kleur als de broek, wat een leuk effect geeft. Om wat meer kleur in de outfit te brengen heb ik er wat accessoires aan toegevoegd. 

Beide outfits vind ik heel erg leuk! Maar ik denk dat ik toch eerder voor outfit 1 zou kiezen, omdat ik dat makkelijker naar school aan kan. 
Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud
Autumn inspiration! by fashionofmaud featuring a brown jacket

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!