Image Map

woensdag 1 oktober 2014

Favorites! || September!

Hi!

De maand september is weer voorbij gevlogen! In de maand september ben in naar het horse-event in Deurne geweest, heb ik mijn eerste wedstrijdje op Nikita gereden, heb ik veel gelachen met mijn vriendinnen het had ik héél veel huiswerk! Al met al een drukke, maar leuke maand. Ook is het deze maand herfst geworden en dat is echt te merken. Als ik naar school fiets vallen alle bladeren al van de bomen en ben ik alweer verkouden.... Dat is iets minder, maar dat hoort bij dit seizoen. Over anderhalve week heb ik herfstvakantie! Eindelijk! Ik heb er zo veel zin in. Ik ga niks bijzonders doen, maar gewoon lekker uitrusten is ook weleens goed! Voor nu heb ik voor jullie mijn favorieten van deze maand.
 Nagellak - W7 || Eyeliner - Catrice, Kruidvat
Als eerst mijn twee favoriete beautyproducten van deze maand. Ik gebruikte altijd de Catrice waterproof liquid eyeliner, maar die kreeg ik aan het eind van de dag amper van mijn ogen, daarom leek deze eyeliner mij geschikter. Het is precies dezelfde, maar dan niet waterproof. De nagellak kon je zaterdag zien in tussen mijn favoriete nagellakjes. Deze maand heb ik hem een aantal keer gedragen! Het is een mooie en matte kleur en daarom mijn favoriet. 
 Fashionista - Albert Heijn
De Fashionista is een van mijn favoriete tijdschriften! Ik kan er super veel inspiratie uithalen en de verhalen zijn altijd leuk. Ik heb er geen abonnement op, maar soms koop ik er eentje in de winkel. Laatst lag deze opeens op mijn bureau. M'n moeder had hem als verrassing voor mij gekocht! Super lief!
 Iphone 5s hoesje - Miniinthebox
Dit hoesje vind ik zo leuk! Ik kocht hem een paar maanden geleden bij miniinthebox en ik heb hem al heel vaak om mijn mobiel gehad. De kleur vind ik super leuk en opvallend. De studs zijn een leuk detail. Het jammere is alleen dat de boven- en onderkant niet heel erg goed zijn beschermt. 
 Oorbellen - Hema
Ik heb een hele tijd heel veel lange oorbellen gedragen, maar de laatste twee jaar bijna niet meer. Laatst vond ik deze in mijn accessoires laatje. Ik vind ze echt heel erg mooi en elegant. Alleen kan ik ze niet te lang dragen, want mijn oren kunnen niet zo goed tegen dit soort metaal. Argh!
 Bril - Levi's, Pearl
Een week geleden plaatste ik een blogpost over mijn bril. Ik zei dat ik het dragen van een bril helemaal niks vond. Nu heb ik net een nieuwe bril gekregen. Toch is m'n bril deze maand een favoriet, omdat ik hem toch wel heel erg leuk vind. (: Alleen naar school draag ik hem nog niet, dat durf ik niet. Toch, ben ik super blij met dit model en is het deze maand mijn favoriet. 
Cardignan - Primark
Deze dikke cardignan is mijn laatste favoriet van deze maand. Dit lekker dikke fluffy vest kocht ik een hele tijd geleden. Toen was het nog te warm om hem te dragen, maar de afgelopen tijd kon ik hem dan eindelijk aan. Het vest is echt héérlijk! Zo warm en heel erg leuk te combineren. Ik postte er een tijdje geleden een outfit mee. Ben je nieuwsgierig naar de outfit? Klik dan hier.

Dit waren mijn favorieten van de afgelopen maand. Wat vonden jullie het leukst van de afgelopen maand?
Liefs, Maud

1 opmerking:

Bedankt voor je reactie!