Image Map

maandag 13 oktober 2014

Outfit! || Merci beaucoup!

HI!

Wat is vakantie toch fijn! Vanochtend heb ik heerlijk uitgeslapen en rustig ontbeten. Er staan allemaal leuke dingen op de planning, waar ik veel zin in heb! Vanmiddag komt mijn vriendin om even lekker bij te kletsen! Morgen ga ik naar mijn opa en oma en een vriendin van mijn moeder. Woensdag ga ik met al mijn vriendinnen wat leuks doen en houden we een filmavond! Ik kijk er nu al naar uit. De laatste dagen van mijn vakantie gaan we de kamer van mijn zusje verven en opknappen, waarbij ik even meehelp. Eigenlijk best druk en al helemaal vol, maar het is allemaal leuk! Voor nu heb ik een outfit voor jullie!
Dit is de outfit! In deze outfit draag ik mijn nieuwe cropped sweater van de Forever 21. De tekst vind ik super leuk en de kleuren zijn mooi. Echt een herfst/winter item. De sweater is ook echt heel erg warm vanbinnen, wat super fijn is! Ik heb mijn sweater gecombineerd met een hight-waisted jeans en mijn felblauwe all stars. De all stars geven de outfit net wat meer pit!
Cropped sweater - Forever 21 || Jeans - H&M || Shoes - Converse || Armbandjes - Primark || Ring - SIX

Wat vinden jullie van deze outfit?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!