Image Map

woensdag 12 november 2014

Trend! || The same colors!

The same colors!
Outfit 1: Kokerrok - H&M || Top - Mango || Shoes, tas, ketting - Forever 21 || Horloge - New Look
Outfit 2: Jeans - Vero Moda || Blouse, shoes - H&M || Cardigan - Monki || Ketting - Zara || Horloge - Forever 21

Hi!

Mijn schooldag is weer voorbij en ik zit alweer op de helft van mijn schoolweek! Vanmiddag ben ik samen met mijn zusje en oma het centrum in geweest. We hebben samen wat gedronken en wat cadeautjes voor Sinterklaas gekocht. Het was erg gezellig en leuk! Vanavond ga ik samen met mijn zusje op Nikita rijden, maar eerst moet er tussendoor nog wat huiswerk worden gemaakt. Gelukkig heb ik morgen geen toetsen. Voor nu heb ik voor jullie een leuke trend!



Voor nu wil ik graag een leuke trend met jullie bespreken. Je ziet veel vaker dat dezelfde kleur items met elkaar worden gecombineerd, Geel op geel, zwart op zwart. Is dat niet teveel? No! Als je een outfit met dezelfde kleurcombinaties goed styled, heb je een super leuke en trendy outfit! Hierboven heb ik wat voorbeelden. De eerste outfit is een chique outfit. De zwarte kokerrok heb ik gecombineerd met een zwarte chiffon blouse. Door twee items te gebruiken met verschillende stoffen, geef je je outfit een leuk effect. Om toch een beetje kleur in je outfit te brengen, kun je dat doen met accessoires. Bij de tweed outfit heb ik twee items met dezelfde kleur gebruikt. Om een derde item ook met dezelfde kleur te doen, vond ik persoonlijk iets too much. Daarom heeft de blouse die ik erbij combineerde een rustige kleur. De accessoires geven de outfit een leuke extra.

Zo zie je dat je leuke outfits kunt samenstellen met dezelfde kleuren. 
Wat vinden jullie van deze trend?
Liefs, Maud


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!