Image Map

zaterdag 13 december 2014

Christmas is coming!

Christmas is coming!
Outfit 1: Jurk - Topshop || Cardigan - Monki || Laarsjes - Forever 21 || Ketting, ringen - H&M 
Outfit 2: Trui - River Island || Jeans - New Look || Laarsjes - Modemusthaves || Horloge, hoed - Forerver 21 || Riempje - H&M 

Hi!

Sinterklaas is geweest en dat betekent dat Kerst er al weer aankomt! Vandaag heb ik samen met mijn zusjes weer de kerstboom opgezet en gisteren was er een kerstmarkt in het dorp waar ik woon. Kerst is altijd een gezellige tijd, waar ik vaak naar uit kijk. Met kerst wil je er natuurlijk leuk uitzien. Daarom bedenk ik wat leuke inspiratie outfits voor jullie. Vorig jaar deed ik dit ook en dat vond ik erg leuk om te doen. Wil je de outfits van vorig jaar nog eens bekijken? Klik dan hierhier, of hier.
Lees gauw verder voor meer informatie over deze outfits.



De eerste outfit is chic, simpel en comfy. Een leuk basic black dress, gecombineerd met een super lekkere fluffy cardigan. De bordeaux rode kleur van de cardigan matcht goed met de black dress. Om de outfit een beetje chic en girly te maken heb ik er super mooie laarsjes van Forever 21 aan toegevoegd. Een panty erbij, bijvoorbeeld eentje met een leuke print. Zo vrolijk je de outfit een beetje meer op. Een paar accessoires en je bent klaar.

De tweede outfit past helemaal bij de Kerst. Een leuke foute kersttrui, nou ja fout. Dat valt nog wel mee. Deze leuke trui is van de River Island, maar wil heb je nog niet genoeg van zulke truien neem dan ook een kijkje bij Boohoo. Boohoo heeft super leuke kersttruien! Omdat de trui een drukke print heeft, heb ik het gecombineerd met een basic jeans. Om de outfit een leuke touch te geven heb ik een mooie flaphoed aan te outfit toegevoegd. De laarsjes van Modemusthaves vind ik erg leuk, vooral dat ritsje is een leuk detail!

Wat vinden jullie van deze inspiratieoutfits?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!