Image Map

woensdag 17 december 2014

Q&A book!

Hi!

Wat een grauwe en regenachtige dagen, zo voor Kerst. Vanochtend moest ik in mijn regenpak naar school, heel erg charmant.... Gelukkig, moet ik nog maar twee dagen naar school voordat het vakantie is. Deze week heb ik het erg rustig gehad. Geen toetsen meer en ook bijna geen huiswerk, dat is echt de eerste keer in tijden. Héérlijk! Voor de vakantie heb ik nu nog niet zo veel gepland, maar waarschijnlijk heb ik als het echt vakantie is genoeg te doen! Voor nu wil ik met jullie dit leuke cadeau van Sinterklaas delen. Het is een Q&A boek wat ik al heel graag wilde. Kijk gauw mee!

 Boek - Bol.com
Dit boek kreeg ik van Sinterklaas! Het stond al een tijdje op mijn 'verlanglijstje'! In dit boekje beantwoord je elke dag één vraag. Deze vragen beantwoord je vijf jaar lang. Zo kun je na vijf jaar zien hoe je over iets dacht toen je 15 was en toen je 20 was. Je denkt misschien over een vraag na vijf jaar heel anders, zo kun je zien of je veranderd bent of niet. Het is ook een soort archief dat je voor altijd kunt bewaren. Je kunt ermee beginnen wanneer je wil, maar omdat ik hem dicht bij het nieuwe jaar kreeg, wilde ik er op 1 januari mee beginnen. Ik kan niet wachten om de vragen te beantwoorden. De vragen zijn wel in het Engels, maar gelukkig kan ik dat al aardig. Het boek zelf vind ik er aan de buitenkant ook gaaf uitzien!  

Wat vinden jullie van zo'n Q&A boekje?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!