Image Map

woensdag 17 december 2014

Outfit! || My favorite shawl!

Hi!

Over één week is de kerstvakantie! Ik ben er echt aan toe. Ook ben ik over precies één week jarig. Meestal ben ik er rond deze tijd al wel een beetje mee bezig, maar nu eigenlijk nog helemaal niet. Nu is het nog even druk voor de kerstvakantie met school, nog even ertegen aan. Vrijdag moest ik naar het ziekenhuis in Amersfoort voor mijn mond. Ik heb al heel veel problemen met mijn beugel gehad, maar het wordt alleen maar meer. Mijn hoektanden wilden niet vanzelf tevoorschijn komen, na één jaar kwam nummer 1 op zijn plek, maar nummer 2 is er nog steeds niet. Daarom moest ik naar het ziekenhuis in Amersfoort voor een 3D foto. Uiteindelijk blijkt dat het nodig is, dat ik voor de vijfde keer wordt behandeld door de kaakchirurg. Ik zie er erg tegenop, maar het is wel nodig. Mijn tanden groeien nu super scheef en dat is ook niet de bedoeling... Het is niet anders, maar ik baal er wel ongelooflijk van. Het doet gewoon héél erg veel pijn! Bleh! Gelukkig, duurt het nog een paar weken voordat het gebeurd, dus nog maar even niet teveel aan denken. Voor nu heb ik een outfit voor jullie.

Dit is de outfit! Het gaat niet echt om de outfit, maar meer om mijn sjaal. Ik kocht hem in oktober, maar had hem nog nooit in een outfit gebruikt. Deze sjaal is echt mijn lievelingssjaal. Zo lekker warm en super groot. Ik heb altijd een koude nek, vooral 's ochtends op de fiets. Deze sjaal is dan ideaal. De print stoer en de kleuren passen goed bij mijn jas. M'n parka droeg ik vorig jaar ook, maar hij is nog super goed, dus daarom draag ik hem dit jaar gewoon weer. Ik ben dol op parka's en deze is lekker warm en heeft een leuke kleur. 
        Parka, jeans - Only || Sjaal -H&M || Shoes - Timberland || Ring - SIX || Armbandje - Kaatje


Hebben jullie ook een lievelingssjaal?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!