Image Map

donderdag 29 januari 2015

Daily outfits!

Hi!

Elke maandag laat ik jullie een outfit zien, maar ik heb doordeweeks wel meerdere leuke outfits aan. Die outfits zijn soms iets meer comfy of simpel, maar nog steeds is het mijn eigen stijl! In de winterdagen draag ik graag een cardigan naar school. Omdat je elk uur naar een ander lokaal moet is in elk lokaal de temperatuur anders. Dat vind ik altijd super vervelend, omdat ik het meestal snel koud heb. Met een lekkere cardigan valt dat wat mee! Naar school heb ik niet heel vaak mijn skaterskirt aan, omdat dat niet handig is met fietsen. Wel jammer, want ik vind m'n skaterskirt juist super leuk! Afgelopen weken heb ik van sommige leuke outfits een foto gemaakt en die wil ik jullie nu laten zien. In de kerstvakantie had ik er 's ochtends weer wat tijd voor, dus ging ik aan de slag! De foto's zijn niet van hele erge kwaliteit, omdat ik ze meestal snel even met mijn telefoon maakte. Nieuwsgierig? Kijk gauw verder!

Outfit 1: Top - Only || Cardigan - Primark || Jeans - Pieces || Armband - DA
Outfit 2: Top, Jeans - Primark, armbanden || Sjaal - Vero Moda || Riem - Scapino 
De eerste outfit is lekker comfy, maar ook wel een beetje chique. De top is best chique, maar door die te combineren met een lekkere cozy cardigan is de outfit lekker comfy. Qua accessoires heb ik het vrij simpel gehouden.
De tweede outfit is all grey. Ik heb een simpele basic top gecombineerd met een grijze broek en om de outfit wat op te fleuren gebruikte ik mijn favoriete sjaal! Op zich een best leuke outfit!
Outfit 3: Top, Jack, armband - Primark || Skaterskirt, Statementketting - H&M || Panty - Hema
Outfit 4: Denim jack - Esprit || Top - H&M || Jeans - Vero Moda || Ketting - Kaatje || Armband - Primark
De derde outfit is lekker stoer! Ik droeg favoriete skaterskirt gecombineerd met een geprinte top en een stoer jack. In leuke en stoere outfit! Een paar accessoires erbij en je outfit is helemaal af!
De vierde outfit is lekker comfy, maar best met leuke kleuren. Het contrast tussen lichte en donkere kleuren geeft een leuk effect. Ook het spelen met verschillende stoffen geeft de outfit een leuke boost!
 Outfit 5: Cardigan - Primark || Top, jeans - Vero Moda || Ring - SIX || Armbandje - Kaatje || Kettinkje - Forever 21
Outfit 6: Skaterskirt - H&M || Top - Forever 21 || Panty - Hema || Armbanden - Primark 
De eerste outfit is heerlijk comfy, maar door de leuke print en de combinatie van dezelfde kleuren heeft de outfit wel wat. Mijn cardigan kan ik echt met bijna alles combineren, wat heer erg fijn is!
De tweede outfit is ook simpel, maar de combinatie van mijn cropped trui en skaterskirt is heel erg leuk. Van deze outfit heb ik ook een post gemaakt. Nieuwsgierig? Klik dan hier. Alleen combineerde ik deze outfit toen met kneesocks!
Outfit 7: Trui, Skaterskirt - H&M || Statementketting - SIX || Panty - Hema
Deze laatste outfit droeg ik afgelopen weekend. De outfit is vrij simpel, maar toch super leuk! Door het te combineren deze mooie statementketting geef je de outfit een leuke touch! In deze outfit draag ik eigenlijk mijn lievelings items. Mijn skaterskirt en trui zijn echt mijn lievelings items. Ze zitten heerlijk en je kunt ze makkelijk combineren. Super dus!


Wat vinden jullie van deze daily outfits?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!