Image Map

zaterdag 31 januari 2015

Favorites! || January

Hi!

De maand januari is alweer bijna voorbij. Een maand vol leuke dingen. Zoals het begin van het nieuwe jaar. 2015 ging van start. In januari waren mijn moeder en zusje jarig, werd ik voor de vijfde keer geopereerd aan mijn kaak, vierde ik mijn verjaardag voor mijn vriendinnen en moest ik volop aan de slag voor school. Niet de leukste maand die ik heb meegemaakt. Dat kwam vooral door de pijn die ik de afgelopen maand heb gehad aan mijn kaak. Gisteren plaatste de ortho een extra stalen constructie in mijn mond, om mijn hoektand eindelijk naar beneden te kunnen krijgen. Ik ben zeker niet zielig, want het is voor een mooi gebit, maar fijn is anders. Maar goed, deze maand had ik wel weer mijn favorieten. Vorig jaar liet ik elke maand mijn favorieten aan jullie zien en dat wil ik dit jaar ook gaan doen. Alleen voeg ik er dit jaar ook mijn favoriete blog van de maand bij. Altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken! Kijken jullie gauw mee naar mijn favorieten?

 Ketting - SIX || Oorbellen - Hema
Mijn eerste favorieten zijn deze accessoires. De statementketting kreeg ik van mijn vriendin voor mijn verjaardag. De kleuren zijn heel erg mooi en passen goed bij aankomend seizoen. Een pastelkleur past goed bij de lente, maar dat neemt niet weg dat ik hem nu al draag. Deze ketting geeft een leuke touch aan je outfit. De oorbellen kreeg ik van dezelfde vriendin, maar dan met sinterklaas. We hadden lootjes getrokken en zij had mij. Deze oorbellen zijn super schattig. De rosé gouden kleur vind ik zelf erg mooi! 
 Haar serum - John Frieda || Parfum - Primark
Mijn beauty favorieten zijn dit haar serum en parfum. Het haar serum is een van mijn favoriete haarproducten. Ik schreef hier laatst een blogpost over. Nieuwsgierig? Klik dan hier. Dit serum is heel erg fijn. Ik gebruik hem elke week en het geeft mijn haar echt elke week weer een boost. 
Het parfum kreeg ik ook van een vriendin voor mijn verjaardag. De geur is echt héérlijk! Ik heb er ook een fles badschuim van! Echt om van te genieten!
 Gummen, potloden - Hema
Deze gummetjes zijn echt super schattig! Ik kreeg ze van sinterklaas en sindsdien gum ik er veel mee. Er is er nog eentje, een ijsje, maar die heb ik zo vaak gebruikt dat die helemaal grijs is.... Haha! Met zulke gummetjes wil je toch gewoon blijven gummen?
 Cardigan - Only
Mijn fashion favoriet van deze maand, is deze heerlijke cardigan! Dit vest kocht ik speciaal voor mijn verjaardag! En sindsdien is het een van mijn favoriet cardigans. De print is erg leuk en kan een saaie outfit helemaal opfleuren. Met deze cardigan heb ik al wat outfits samengesteld. Een van deze outfits is de outfit die je hiernaast kunt zien. Wil je van deze outfit meer foto's zien? Klik dan hier.
Als laatste mijn blog favoriet van deze eerste maand van 2015! Deze maand is het de blog van Janine. Ik volg haar denk ik al ongeveer anderhalf jaar en ze blijft me maar verrassen. Elke week heeft ze wel nieuwe outfits op haar blog staan, waar je veel inspiratie uit kunt halen. Wat ik heel knap van haar vind, is dat ze met bepaalde items heel veel outfits kan samenstellen. De vele skirts en jurkjes kenmerken haar stijl! Neem zeker een kijkje op haar blog! 

Dit waren mijn favorieten van januari!
Hebben jullie ook nog favorieten van deze afgelopen maand?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!