Image Map

woensdag 21 januari 2015

Ruiten!

Ruiten
Outfit 1: Jurk - New Look || Socks - Uniqlo.com (zijn ook bij H&M verkrijgbaar) || Shoes - Dr. Martens || Tas, armband - Mango 
Outfit 2: Skaterskirt - New Look || Trui, shoes, horloge, armband - H&M || Tas - Forever 21 || Hoed - River Island

Hi!

Brrr! Wat is het koud! Een ijzige kou hangt er in de lucht rond. Ondanks dat het nog niet echt winter winter is geweest met sneeuw enzo, wil ik toch graag dat het weer lente wordt! Het is één van de leukste seizoenen wanneer de bloemetjes weer gaan bloeien en de bladeren weer aan de bomen komen. En niet te vergeten, het weer wat warmer wordt! Oke, ik geef toe, het is al vroeg dat ik hier over begin, maar het voelt echt zo. Gelukkig, wordt het 's avonds wel weer wat later donker, wat erg fijn is! Eén belangrijk voordeel van de winter is de leuke outfits die je dan kunt samenstellen. Met een dikke wintertrui of lekkere dikke jassen. Altijd leuk! Voor nu wil ik met jullie ook een winterse trend bespreken.

Misschien was het je al opgevallen, want vorig jaar was het ook al een trend maar de ruiten items zijn helemaal in de mode! Het is niet oudbollig en iets voor je opa. Nee. het is een heuze trend in de modewereld. En op zich ben ik het daar mee eens. Het is leuk om met drukke printjes een outfit samen te stellen. Het is niet makkelijk, maar combineer een ruiten item met wat simpele en stoere items en je outfit is helemaal af! Hierboven heb ik twee outfits voor jullie samengesteld. De eerste outfit is een chique dress die ik heb gecombineerd met hoge kniekousen en stoere dr. Martens. Zo geeft je je chique jurk een stoer tintje. De tweede outfit is wat meer girly, maar toch ook heel erg stoer. Dat komt vooral door de schoenen. Ik vind ze zo gaaf! Ze staan bovenaan op mijn wishlist.
Zelf vind ik de tweede outfit het leukst, omdat ik toch wat meer van girly houd.

Welke outfit vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

2 opmerkingen:

  1. Outfit één vind ik geweldig! Dat jurkje lijkt me zo leuk staan bij de dr. Martens! Ik hou ook van ruitjes ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze allebei zo leuk! I ♥ turtlenecks, haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie!