Image Map

zaterdag 24 januari 2015

Mijn favoriete kettingen van dit moment!

Hi!

Ik ben dol op accessoires. Armband, oorbellen, kettingen, sjaals,  ringen,tassen en haar accessoires! Ik kan er geen genoeg van krijgen! Zelf heb ik dan ook al een aardige stash opgebouwd. Ik heb van die sieraden die ik dan na een hele tijd weer tegenkom en ze dan toch weer ga dragen. Na zo'n lange tijd! De meeste sieraden zijn na een tijdje weer helemaal hip. Een goed uitbesteding dus! Met accessoires kun je een simpele outfit een leuke touch geven. Bij een simpele basic top voeg je een leuke sjaal toe of een mooie ketting. Zo makkelijk is het om een leuke outfit te maken met wat simpele accessoires. Zelf ben ik vooral dol op kettingen. Daarom leek het mij leuk om jullie mijn favoriete kettingen van dit moment te laten zien! Kijk gauw mee!

 Ketting - SIX || Trui - H&M
De eerste ketting kreeg ik op mijn verjaardag van een vriendin! Ik houd wel van deze roze kleur, dus dat komt goed uit! Deze ketting geeft je outfit iets vrolijks! Vandaag draag ik deze zwart/witte trui en daar past hij perfect bij. Nog een roze ring en armbanden en mijn outfit is klaar!
 Ketting - H&M
Deze ketting heb ik nu een jaar. Hij was mijn eerste statementketting en ik ben er nog steeds heel erg blij mee! Deze ketting is met bijna alles te combineren. Het geeft niet veel kleur aan je outfit, maar het heeft wel een leuk effect. Het enige nadeel is dat deze ketting na een tijdje een beetje gaat stinken naar metaal...
 Ketting - www.rebelista.nl
Deze ketting kreeg ik ook ongeveer een jaar geleden. Dit is mijn enige favoriete (nep) zilveren ketting van dit moment. Ik houd meer van rosé gouden sieraden, maar deze zilveren vind ik ook heel mooi. Vooral door de aparte vormen. Lekker origineel. Bij een outfit combineer ik deze ketting vaak met nog wat kleurrijke armbanden en je outfit is ready to go!
 Kettinkje - Kaatje
Dit kettinkje kreeg ik vorig jaar (2014) op mijn verjaardag van een vriendin. Het kettinkje is heel subtiel en met mooie details. De combinatie van de rosé gouden kettingen en de diamanten hanger, vind ik erg mooi! Deze ketting is soms wel wat moeilijker te combineren, maar met een mooie blouse en colbert heb je een leuke combinatie!
Kettinkje - Forever 21
Mijn laatste favoriete ketting is dit schattig kettinkje! Ik kocht hem bij de Forever 21 in Amsterdam, vorig jaar herfst. Het kettinkje is heel erg subtiel en minimalistisch. Dit kun je ook zo houden in je outfit, door niet teveel accessoires toe te voegen. Je kunt er ook voor kiezen om juist wat uitbundiger te zijn met ander accessoires! Je kunt met dit kettinkje dus alle kanten op! 

Welke ketting vinden jullie het leukst?
Liefs, Maud

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie!